הכאב ראש של האופוזיציה: מסדר השאלות והתוכחות של ח"כ טיבייב לסיעתו

איתי גדסי No Comments on הכאב ראש של האופוזיציה: מסדר השאלות והתוכחות של ח"כ טיבייב לסיעתו

לאחר שלא הצביע יחד עם האופוזיציה על החוק של ח"כ איציק שמולי, וכבר היו שקראו לו הח"כ ה-62 של הקואליציה. טיבייב התייצב במליאת הכנסת והטיח מספר שאלות בחברי סיעתו, לדוגמא: האם אני צריך לחזר לרוסיה?

ח"כ טיבייב צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מליאת הכנסת- ח"כ טיבייב: אל תשחקו איתי ככלי במשחקים של הקואליציה והאופוזיציה. שאלו אותי אם הקלטתי את ישיבת הסיעה, זו בדיוק הבעיה של סיעת המחנ"צ

אופוזיציה או קואליציה: על רקע סערת אי הצבעתו עם האופוזיציה לפני שבועיים, ח"כ רוברט טיבייב מהמחנה הציוני התייחס היום (שני) במליאת הכנסת למעמדו בסיעת המחנה הציוני ואמר: "היום הגעתי לישיבת סיעת המחנ"צ ושאלתי שתי שאלות פשוטות, הראשונה האם הם חושבים שאני צריך לחזור לרוסיה? אמרו לי פה אחד שלא".

קבלת הטבות: "שאלה שנייה שאלתי האם אתם חושבים שקיבלתי הטבות בגלל עניין ההצבעה בשבוע שעבר? רק אחת מיכל בירן הייתה אמיתית ואמרה לי כן".

הקלטת: "אחרי עשר דקות קיבלתי טלפונים מכל אנשי התקשורת עם שאלה פשוטה: האם הקלטתי את ישיבת הסיעה? זה בדיוק העניין, אני אף פעם לא מקליט אף אחד אבל תבינו איך הסיעה מתנהלת. זו בדיוק הבעיה של סיעת המחנה הציוני. ואם מישהו לא רוצה לקבל את הביקורת שלא יקבל אבל התפקיד שלי הוא להעביר את הביקורת".

עוד סיפר על עצמו טיבייב: "פעם אמרה לי ציפי לבני שאני בן אדם אמיץ חזק ואמיתי. אז גבירתי אני לא אאכזב אותך ואהיה אהיה אמיץ חזק ואמיתי".

בלי משחקים: "ליכודניקים אומרים שאני איתכם וזה לא, אני מבקש מיכם אל תשחקו איתי ככלי במשחקים של הקואליציה כמו שאני מבקש מהם אל תשחקו איתי ככלי במשחקים של האופוזיציה".

עוד מפניני טיבייב בנאומו: "אנחנו יודעים שיש סטיגמה על מפלגת העבודה שהיא אוכלת ראשיה. אתם יודעים מה ראשי תיבות גח"ל? גבאי חסון ולבני".



0 תגובות